Ktoś z Twojej organizacji udostępnił przypadkiem wezwanie do zapłaty niewłaściwemu odbiorcy? A może wysłałeś e-mailem ważne dokumenty do wielu odbiorców spoza firmy i zapomniałeś o skorzystaniu z opcji UDW? Mam dla Ciebie złą wiadomość – najprawdopodobniej doszło do naruszenia ochrony danych osobowych. Taki incydent wymaga dogłębnej analizy, ponieważ na przedsiębiorcy ciąży szereg obowiązków związanych z notyfikacją incydentu. Nie martw się jednak, zawsze możesz skorzystać z naszej pomocy.
Właśnie z tą myślą przygotowaliśmy nową usługę – „Zgłoś incydent!”. Dzięki niej szybko i sprawnie otrzymasz informację zwrotną, a jeśli będziesz chciał, to przygotujemy za Ciebie także wszystkie formalne dokumenty.
Szczegółowe informacje na temat zgłaszania nam incydentów do analizy opisaliśmy na naszej stronie internetowej w specjalnie przygotowanej zakładce. Skrócone informacje przedstawiamy również w poniższej grafice.
Warto zapamiętać na przyszłość, że w razie potrzeby przejmiemy za Ciebie analizę incydentu, a także przygotowanie niezbędnych zgłoszeń lub zawiadomień wymaganych przepisami RODO 🙂