Co prawda Spodek 2.0 w swej 10 odsłonie już za nami, niemniej warto zapoznać się z dwoma relacjami z tej imprezy. Pierwsza z nich dostępna jest na stronach mmsilesia.pl, druga zaś na seoparty.net. Do obejrzenia są również zdjęcia: tutaj i tutaj.
Wspomnienia ze Spodka 2.0
Podobne wpisy:
Dzisiaj będzie krótko o przetwarzaniu danych w celach marketingowych. Stare porzekadło mówi, że „reklama dźwignią handlu” i trudno się z tym nie zgodzić, jednak należy pamiętać, że reklama musi być zgodna z prawem. Zwłaszcza chodzi mi tu o aspekt związany z możliwością wykorzystania czyichś danych osobowych w celach marketingowych.
Chmura to doskonałe miejsce na przechowywanie danych, jednak nie jest to rozwiązanie dostępne dla wszystkich. Najczęściej ze względu na nieopłacalność usługi, której koszty mogą okazać się zbyt duże dla małych czy średnich przedsiębiorstw. Jedną z najczęściej stosowanych metod zabezpieczenia danych jest nadal wykonywanie kopii zapasowych na nośniki zewnętrzne, które zwolennicy chmury krytykują i uznają za nienowoczesne i niepostępowe.
Podczas wywiadu w TVN CNBC, nowy wiceprezes Alior Banku Michał Hucał przedstawił plany związane z rozwojem banku. Przedstawione plany nie wzbudziłyby większego zainteresowania, gdyby nie plany związane z danymi klientów nazwane trzecim filarem strategii na rok 2013r. czyli nowym projektem „Big Data”. Bank planuje wykorzystanie danych klientów posiadanych w systemie w większym stopniu niż dotychczas.