iSecure logo
Blog

Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku

Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku
Kategorie

Dane miały by zostać uzupełnione o dane z portali społecznościowych, dane dotyczące zachowania klienta w Internecie, dodatkowo połączone z danymi od firm telekomunikacyjnych. Projekt ten ma na celu zaoferowanie klientowi lepszej ceny produktu, która wynikałaby z większej możliwości oszacowania kosztu ryzyka, a ostatecznie przedstawienia oferty, która byłaby w pełni dedykowana dla klienta. W taki sposób uzupełnione dane miałyby być również odsprzedawane do innych firm, np. firm ubezpieczeniowych czy nawet headhunterskich. Czy wtedy aby na pewno otrzymalibyśmy korzystniejszą ofertę? Np. w przypadku ubezpieczenia na życie, jeżeli taka baza zostanie uzupełniona o informację na temat palenia papierosów, cena zaoferowanego nam ubezpieczenia automatycznie wzrośnie. Na szczęście dane klientów będą w ten sposób przetwarzane dopiero po wyrażeniu przez nich zgody, ale niestety duży procent klientów nie jest świadomy tego na co wyraża zgodę i podpisuje wszystkie oświadczenia załączane do umów. Miejmy nadzieję, że osoby powiązane z ochroną danych przyjrzą się bliżej tym planom.

Pełny wywiad dostępny na stronie TVN CNBC: http://www.tvncnbc.pl/zmiany-w-zarzadzie-alior-banku,306356.html

Podobne wpisy:

Zakres danych w umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Zakres danych w umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Podpisując z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, osoba fizyczna powinna pamiętać, aby szczegółowo się z taką umową zapoznać w celu np. weryfikacji czy przedsiębiorca nie żąda zbyt wielu danych.

O ochronie danych osobowych w Nowoczesnej Firmie

O ochronie danych osobowych w Nowoczesnej Firmie

Zapewne wiele osób w swoich firmach zastanawia się, czy są u nich przetwarzane dane osobowe. Jako że wbrew pozorom temat ten nie jest tak oczywisty jakby się mogło wydawać, postanowiliśmy napisać o tym parę słów. Na stronach Nowoczesnej Firmy Maria Lothamer opisała kiedy firma przetwarza dane osobowe. Myślę, że tekst ten może okazać się bardzo pomocny by wstępnie oszacować z jakimi zbiorami możemy mieć do czynienia.

„Wdrożenie w sieciach i centrach handlowych nowego prawa unijnego o ochronie danych osobowych” – konferencja

15 czerwca 2016 r. wzięliśmy udział w konferencji dedykowanej dla branży retail, której organizatorem był Retail & e-Commerce Institute. Nasza firma iSecure wraz ze spółką Tide Software, z którą mamy też przyjemność współpracować na stałe w obszarze ochrony danych, aktywnie wspierały całe przedsięwzięcie, jako partnerzy merytoryczni. Wydarzenie miało bardzo przyjemną formę, bowiem spotkaliśmy się przy śniadaniu, z pachnącą kawą i pysznymi przekąskami, w warszawskiej cukierni Batida.

Zapis do newslettera
Dodanie e-maila i potwierdzenie "Zapisz się" oznacza zgodę na przetwarzanie przez iSecure Sp. z o.o. podanego adresu e-mail w celu wysyłania newslettera o usługach, wydarzeniach, czy innych działaniach dotyczących naszej Spółki