Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine


Podobne wpisy:


Tak naprawdę ciężko jest sprawdzić czy z danej firmy wyciekły dane osobowe. Najczęściej informacje o wycieku ogłasza albo sama firma albo dowiadujemy się o tym z mediów. Jeżeli firma przykłada wagę do kwestii związanych z prywatnością to dobrą praktyką byłoby niewątpliwie poinformowanie osób, których dane wyciekły o takim fakcie, a także wskazaniu co taka osoba powinna zrobić np. zmienić hasło dostępowe, zastrzec kartę kredytową etc.


Już 15 maja bieżącego roku na świat przyjdzie nasze długo wyczekiwane dziecko – Prevent Magazine, a iSecure stanie się, oprócz firmy doradczej, także wydawnictwem.


Podczas wywiadu w TVN CNBC, nowy wiceprezes Alior Banku Michał Hucał przedstawił plany związane z rozwojem banku. Przedstawione plany nie wzbudziłyby większego zainteresowania, gdyby nie plany związane z danymi klientów nazwane trzecim filarem strategii na rok 2013r. czyli nowym projektem „Big Data”. Bank planuje wykorzystanie danych klientów posiadanych w systemie w większym stopniu niż dotychczas.