Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine
Kategorie
Podobne wpisy:
Instytucja Administratora Bezpieczeństwa Informacji (dalej: ABI) ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia przestrzegania w jednostce organizacyjnej przepisów o ochronie danych osobowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami jego powołanie jest fakultatywne, lecz wysoce wskazane, ponieważ rozwiązanie to niesie ze sobą dla Administratora Danych (dalej: ADO) wiele korzyści. Przejawiają się one między innymi w zwolnieniu z obowiązku rejestracji zbiorów […]
Z końcem czerwca Sejm wybrał nowego Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym został Wojciech Wiewiórowski. Już 13 lipca zastąpi on na stanowisku dotychczasowego szefa GIODO, Michała Serzyckiego.