Co tu dużo pisać – od środy strona iSecure nie była widoczna w Internecie, ponieważ serwer na którym była postawiona, miał awarię. Do tego nakładał się na to wszystko nasz wyjazd na Spodek 2.0 (bardzo fajna impreza!) i w zasadzie dopiero w czwartek mogliśmy coś zacząć działać, by reaktywować stronę. Na tę chwilę wszystko powinno już dobrze działać, a pierwsza awaria w historii iSecure stała się… historią.
Awaria serwera
Podobne wpisy:
Choć przełom roku obfitował w duże zamieszanie związane z nowelizacją przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zmiany obowiązujące od 1 stycznia br. to ciągle aktualny temat. Duży blok zagadnień poświęcono Administratorom Bezpieczeństwa Informacji i nie ulega wątpliwości, że wymagania stawiane ABI po zmianie przepisów stanowią przejaw wzmocnienia jego roli.
W poprzednim artykule z naszego cyklu „Jak przetwarzać dane” omówiliśmy prawdopodobnie najpopularniejszą podstawę prawną, tj. zgodę, o której mowa w art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych. Jak pamiętacie, cały art. 23 ust. 1 dotyczy możliwych podstaw do przetwarzania danych osobowych „zwykłych”. Dzisiaj chcemy się z Wami podzielić wyjaśnieniem kolejnej przesłanki.
15 czerwca 2016 r. wzięliśmy udział w konferencji dedykowanej dla branży retail, której organizatorem był Retail & e-Commerce Institute. Nasza firma iSecure wraz ze spółką Tide Software, z którą mamy też przyjemność współpracować na stałe w obszarze ochrony danych, aktywnie wspierały całe przedsięwzięcie, jako partnerzy merytoryczni. Wydarzenie miało bardzo przyjemną formę, bowiem spotkaliśmy się przy śniadaniu, z pachnącą kawą i pysznymi przekąskami, w warszawskiej cukierni Batida.